Dołącz do nas

Zapraszamy wszystkich wspinaczy i ludzi gór!

Chciałbyś poznać ludzi połączonych wspólną pasją?
A może interesują Cię szkolenia i kursy związane z działalnością górską lub chcesz wyjechać w góry wysokie i spróbować wspinania zimowego?

Jesteśmy też tutaj w Szczecinie
– wspinamy się, spotykamy, planujemy wyjazdy.

Dołącz do nas!

Szczeciński Klub Wysokogórski daje Ci możliwość:
  • szkolenia się na klubowych kursach i warsztatach,
  • uczestniczenia w obozach i wyjazdach klubowych,
  • uczestniczenia w imprezach integracyjnych i prelekcjach,
  • działalności wspinaczkowej w Tatrach Słowackich,
  • ubiegania się o dofinansowanie Twoich wypraw przez Polski Związek Alpinizmu,
  • dofinansowania do kursów taternickich dla młodych z Funduszu im. Stanisława Tomczaka oraz do działalności sportowej (zawody) dla osób młodych.
  • korzystania z klubowej wypożyczalni i biblioteki,
  • zdobycia nagród rzeczowych i finansowych za ciekawe przejścia (“Złoty Hak“) i udział w konkursach klubowych,
  • uzyskania ubezpieczenia PZU “Bezpieczny Powrót” oraz “Szlaki bez Granic” ze zniżką dla członków Klubów Wysokogórskich zrzeszonych w Polskim Związku Alpinizmu,
  • zniżek w sklepach outdoorowych i wypożyczalniach sprzetu,
  • zniżek w bazach noclegowych Polskiego Związku Alpinizmu (Betlejemka, tabory tatrzańskie), w starym schronisku w Morskim Oku oraz w schroniskach zrzeszonych w UIAA na całym świecie.
Jak dołączyć do Szczecińskiego Klubu Wysokogórskiego?

  1. Pobierasz i wypełniasz podanie o przyjęcie.
  2. Wypełnione podanie możesz nam dostarczyć na 4 sposoby:
    – wysłać pocztą na adres Klubu,
    – dostarczyć do biura Klubu przy ul. Mazowieckiej 1,
    – przekazać jednemu ze znanych Ci członków zarządu,
    – wysłać skan mailem na info@kwszczecin.pl.
    Wraz z podaniem prosimy również o dostarczenie dwóch drukowanych  fotografii o wymiarach legitymacyjnych oraz jednego zdjęcia w formie elektronicznej na info@kwszczecin.pl.
  3. Zapraszamy do przedstawienia się na zebraniu Zarządu. Możemy się wtedy poznać, dowiedzieć, jakie masz doświadczenia czy oczekiwania, i przekazać Ci jak najwięcej klubowych informacji. Terminy zebrań Zarządu znajdziesz w naszym klubowym Kalendarzu.
  4. Po rozpatrzeniu podania Zarząd Klubu zawiadomi Cię o decyzji* telefonicznie lub mailem, nie później niż w ciągu tygodnia od zebrania.

    * Członkowie Klubu dzielą się na: zwyczajnych, uczestników, honorowych. Zgodnie ze statutem KW Szczecin:

    członkiem zwyczajnym Klubu może być osoba fizyczna, która ukończyła 16 rok życia i nie została pozbawiona praw publicznych, posiadająca doświadczenie górskie, wspinaczkowe lub kursy i szkolenia w tym kierunku. 


    członkiem uczestnikiem Klubu może być osoba fizyczna, która nie posiada doświadczenia górskiego, wspinaczkowego lub kursów i szkoleń w tym kierunku, ale jest zainteresowana charakterem działalności prowadzonej przez Klub i podejmuje działania w celu zdobycia takiego doświadczenia lub odbycia stosownych szkoleń.
  5. W wypadku przyjęcia Zarząd poprosi Cię o wpłatę wpisowego i składki. Wpłaty przyjmujemy na konto albo osobiście w biurze klubu po uprzednim kontakcie ze Skarbnikiem.
  6. Mailowo lub telefonicznie poinformujemy Cię, gdzie i kiedy można odebrać legitymację.
Wypełnij podanie !
Przed przystąpieniem przeczytaj poniższe dokumenty !

Opłaty


✅ Wpisowe wynosi 50 zł.
✅ Składka roczna wynosi 100 zł
⚠️ Składka ulgowa 50% przysługuje instruktorom wspinaczki i dzieciom.

➡️ Jeżeli zapisujesz się po 30 czerwca, płacisz wpisowe i składkę na pół roku.
➡️ Jeżeli zapisujesz się po 30 października, płacisz wpisowe i składkę roczną, którą masz opłaconą do końca kolejnego roku kalendarzowego.

Konto klubu: 
89 2030 0045 1110 0000 0389 9940
BGŻ S.A. Oddział Operacyjny w Szczecinie

FAQ

  • Czy wysyłając podanie mailem nadal muszę dostarczyć dwie drukowane fotografie?

    Wasze zdjęcia potrzebne nam są do wyrobienia legitymacji klubowych. Naszym obecnym standardem jest uniwersalna legitymacja w formie karty. Z przyczyn praktycznych drukujemy je jednak raz do roku dla wszystkich aktualnych członków klubu jednocześnie – w tym standardzie potrzebujemy jedynie zdjęcia w formie elektronicznej.

    Jeśli jednak Twoje zgłoszenie do klubu nie pokryje się w czasie z corocznym drukiem legitymacji (listopad-grudzień), to niezbędne będzie otrzymanie zdjęcia w formie drukowanej w celu wyrobienia tymczasowej legitymacji.

  • Mieszkam poza Szczecinem, czy osobiste pojawienie się na spotkaniu zarządu jest niezbędne, abym został przyjęty do Klubu?

    Uważamy, że takie spotkania należą do dobrej praktyki poznawania się i budowania klubowej społeczności. W szczególnych przypadkach Zarząd może odstąpić od konieczności spotkania z kandydatem do klubu.

  • Jak szybko otrzymam legitymacje klubową?

    Legitymacja będzie gotowa do odbioru nie później niż dwa tygodnie po uiszczeniu opłaty, pod warunkiem dostarczenia zdjęć w wersji papierowej.