Zapraszamy wszystkich wspinaczy i ludzi gór!
Chciałbyś poznać ludzi połączonych wspólną pasją?
A może interesują Cię szkolenia i kursy związane z działalnością górską lub chcesz wyjechać w góry wysokie i spróbować wspinania zimowego?
Jesteśmy też tutaj w Szczecinie
– wspinamy się, spotykamy, planujemy wyjazdy.
Dołącz do nas!

Szczeciński Klub Wysokogórski daje Ci możliwość:
- szkolenia się na kursach klubowych i warsztatach,
- uczestniczenia w obozach i wyprawach klubowych,
- uczestniczenia w imprezach integracyjnych i prelekcjach,
- działalności wspinaczkowej w Tatrach Słowackich,
- ubiegania się o dofinansowanie Twoich wypraw przez Polski Związek Alpinizmu,
- dofinansowania do kursów taternickich dla młodych z Funduszu im. Stanisława Tomczaka,
- korzystania z klubowej wypożyczalni i biblioteki,
- zdobycia nagród rzeczowych i finansowych za ciekawe przejścia (“Złoty Hak“) i udział w konkursach,
- uzyskania ubezpieczenia PZU “Bezpieczny Powrót” ze zniżką dla członków Polskiego Związku Alpinizmu,
- zniżek w sklepach outdoorowych i wypożyczalniach sprzetu,
- zniżek w bazach noclegowych Polskiego Związku Alpinizmu (Betlejemka, tabory tatrzańskie), w starym schronisku w Morskim Oku oraz w schroniskach zrzeszonych w UIAA na całym świecie.
Jak dołączyć do Szczecińskiego Klubu Wysokogórskiego?
- Pobierasz i wypełniasz podanie o przyjęcie.
- Wypełnione podanie możesz nam dostarczyć na 4 sposoby:
– wysłać pocztą na adres Klubu,
– dostarczyć do biura Klubu przy ul. Mazowieckiej 1,
– przekazać jednemu ze znanych Ci członków zarządu,
– wysłać skan mailem na info@kwszczecin.pl. - Wraz z podaniem prosimy również o dostarczenie dwóch drukowanych fotografii o wymiarach legitymacyjnych oraz jednego zdjęcia w formie elektronicznej na info@kwszczecin.pl.
- Zapraszamy do przedstawienia się na zebraniu Zarządu. Możemy się wtedy poznać, dowiedzieć, jakie masz doświadczenia czy oczekiwania, i przekazać Ci jak najwięcej klubowych informacji. Terminy zebrań Zarządu znajdziesz w naszym klubowym Kalendarzu: https://kwszczecin.pl/kalendarz/
- Po rozpatrzeniu podania Zarząd Klubu zawiadomi Cię o decyzji telefonicznie lub mailem, nie później niż w ciągu tygodnia od zebrania.
- W wypadku przyjęcia Zarząd poprosi Cię o wpłatę wpisowego i składki. Wpłaty przyjmujemy na konto albo osobiście w biurze klubu po uprzednim kontakcie ze Skarbnikiem.
- Mailowo lub telefonicznie poinformujemy Cię, gdzie i kiedy można odebrać legitymację.
Wypełnij podanie !
Przed przystąpieniem przeczytaj poniższe dokumenty !
OPŁATY
Wpisowe wynosi 50 zł.
Konto klubu:
89 2030 0045 1110 0000 0389 9940
BGŻ S.A. Oddział Operacyjny w Szczecinie
FAQ
Uważamy, że takie spotkania należą do dobrej praktyki poznawania się i budowania klubowej społeczności. W szczególnych przypadkach Zarząd może odstąpić od konieczności spotkania z kandydatem do klubu.
Legitymacja będzie gotowa do odbioru nie później niż dwa tygodnie po uiszczeniu opłaty, pod warunkiem dostarczenia zdjęć w wersji papierowej.
Wasze zdjęcia potrzebne nam są do wyrobienia legitymacji klubowych. Naszym obecnym standardem jest uniwersalna legitymacja w formie karty. Z przyczyn praktycznych drukujemy je jednak raz do roku dla wszystkich aktualnych członków klubu jednocześnie – w tym standardzie potrzebujemy jedynie zdjęcia w formie elektronicznej.
Jeśli jednak Twoje zgłoszenie do klubu nie pokryje się w czasie z corocznym drukiem legitymacji (listopad-grudzień), to niezbędne będzie otrzymanie zdjęcia w formie drukowanej w celu wyrobienia tymczasowej legitymacji.